Ödeme adımında bulunan Tüm Taksit Seçenekleri içerisinde yer alan banka kartlarına yeni ekleme yapabilir ya da var olan kartlar için değişiklik yapabilirsiniz.

Admin panelinden aşağıdaki sırayı takip ederek yöneteceğiniz alana ulaşabilirsiniz;

Cloud AVM-> CA Banks

- Yeni bir banka kartı ekleme için;

  • CA Bank sekmesine tıklanır.
  • Bankaların listelendiği sayfanın sağ tarafında bulunan Yeni Kayıt Ekle butonuna tıklanır.

  • Yönlenen sayfada gerekli alanlar doldurulur ve kaydedilir (Banka ismi, logo…)
  • Statu kısmı Active hale getirilir. (Active : * Tüm Taksit Seçenekleri* içinde gözükmesini sağlayacaktır eğer daha sonra yayına alınacak ise Passive de yapılabilir)

- Var olan banka kartında değişiklik yapmak için;

  • Ca Bank sekmesine tıklanır.
  • Bankaların listelendiği sayfada güncelleme yapılacak banka karşısında bulunan Actions-> Düzenle butonuna tıklanır.
  • Değişiklik yapılır ve kaydedilir.

Yorum

Bu yardımcı oldu mu?

Evet Hayır
Bu konunun size yardımcı olmadığını belirttiniz ...
Bize neden olduğunu söyleyen bir yorum bırakır mısınız? Teşekkürler!
Yorumun için teşekkür ederim.

Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.

Yorum Gönder